Električni Automobili

NISSAN ODREŠIO KESU: Ulaže 17,6 milijardi dolara kako bi povećao ponudu električnih vozila!

https://commons.wikimedia.org/wiki/Thesupermat

https://commons.wikimedia.org/wiki/Thesupermat

Japanski automobilski gigant Nissan će investirati 2 triliona jena (oko 17,6 milijardi dolara) u narednih pet godina kako bi ubrzao elektrifikaciju svoje linije proizvoda.

Nissan je u ponedeljak saopštio da će imati za cilj da izbaci 23 nova modela do 2030. godine, od kojih će 15 biti potpuno električni.

Cilj je 50% elektrifikacije za svoje brendove Nissan i Infiniti do kraja decenije.

Što se tiče baterija, kompanija planira da uvede na tržište potpuno čvrste baterije, ili ASSB, do 2028. Pilot ASSB postrojenje u japanskom gradu Jokohama biće spremno već 2024. godine, izjavila je komanija.

U govoru u kojem je izložio planove, izvršni direktor Nissana Makoto Uchida rekao je da se njegova kompanija fokusira na interni razvoj ASSB-a.

„Sa ovim ćemo moći da udvostručimo gustinu energije u odnosu na trenutne litijum-jonske baterije“, rekao je on.

„Sa baterijama koje su manje i tanje, možemo ponuditi fleksibilan raspored sa dinamičnijim performansama, šireći se na veće segmente kao što su kamioni.

Nissan je jedna od nekoliko poznatih kompanija koje sprovode strategiju elektrifikacije. U martu je Volvo Cars saopštio da planira da postane “kompanija potpuno električnih automobila” do 2030. godine. Na drugom mestu, BMV Grupa je rekla da želi da potpuno električna vozila predstavljaju najmanje 50% njenih isporuka do 2030. godine.

Velika Britanija, na primer, želi da zaustavi prodaju novih automobila i kombija na dizel i benzin do 2030. godine. Od 2035. godine će zahtevati da svi novi automobili i kombiji imaju nultu emisiju izduvnih gasova.

Na drugom mestu, Evropska komisija cilja na 100% smanjenje emisije CO2 iz automobila i kombija do 2035. godine.

Ranije ovog meseca, potpisnici deklaracije na samitu COP26 o klimatskim promenama rekli su da će raditi na tome da sva prodaja novih automobila i kombija bude nulta na globalnom nivou do 2040. godine, a najkasnije do 2035. godine na vodećim tržištima.

Exit mobile version