Električni Automobili

Audi Q4 e-tron: Budućnost električne mobilnosti

https://commons.wikimedia.org/wiki/Alexander Migl

https://commons.wikimedia.org/wiki/Alexander Migl

Audi se ubrzano prebacuje na struju. Nakon što su 2018. godine izbacili prvo SUV vozilo sa oznakom e-tron, godinu dana kasnije i coupeSUV e-tron Sportback, prošle godine stigao je i high-eng granturismo e-tron GT. Sada, nakon par meseci iščekivanja, konačno je stigao i novi Q4, na modularnoj električnoj platformi MEB, kao i automobili VW ID.4, odnosno Škoda Enyaq iV.

Dva nova izdanja električnog Audija – Q4 e-tron (SUV) i skuplji Q4 Sportback e-tron izgledaju spektakularno. Naime, prednja maska i diodna svetla, oštre linije, crni rubovi blatobrana pokazali su Audi u punom sjaju. Ono što je interesantno kod novog električnog Audija je činjenica da vozači mogu sami da uređuju izgled prednjeg dnevnog svetla uz pomoć upravljača MMI.

Kada je ovaj automobil u pitanju, nije se štedelo sa prostorom – 520 litara nudi obični Q4 e-tron, još 10 litara više Q4 Sportback e-tron. Prostora za sitnice ne manjka ni u unutrašnjosti, a zahvaljujući električnom pogonu pozadi ima sasvim dovoljno mesta za sve one koji se pozadi voze.

https://commons.wikimedia.org/wiki/Sestmedia

U ponudi su tri pogona – osnovni Q4 e-tron 35 sa 170 KS i baterijom od 55 kWh, Q4 e-tron 40 s 204 KS i baterijom od 82 kWh, koju deli s top-modelom Q4 e-tron 50 quattro sa 299 KS. S dodatnim elektromotorom na prednjoj osovini, Q4 e-tron 50 do stotke stiže za svega 6,2 sekundi.

Bez prednjeg elektromotora Q4 e-tron lakši je čak 115 kilograma, pa sa jednim punjenjem baterije može preći i 520 kilometara (Q4 e-tron 40), umjesto 488 kilometara koje postiže Q4 e-tron 50 quattro. Za aerodinamičniji Q4 Sportback e-tron Audi navodi da će prelaziti čak 534 kilometara… Sasvim dovoljno i za dalja putovanja, zar ne?

Exit mobile version