Sveti gral električne mobilnosti je domet (tome možemo dodati i brzinu punjenja baterija). Onaj ko pronikne u tajnu autonomije veće od 800, 900 km taj će postati multimilijarder.
Ako je suditi po prvim najavama, možda i nismo toliko daleko važnom iskoraku. Pre šest meseci start-ap za razvoj baterija Our Next Energy je ugradio u Teslin Model S baterije vlastitog dizajna. S novim baterijama Model S je prešao 1225 kilometara, mnogo više od 650 km koliko je deklarisano s fabričkim baterijama.
Sledeći cilj je BMW-ov električni SUV iX. Our Next Energy planira da u veliki SUV ugradi svoje baterije i omogući iX-u autonomiju od 930 kilometara. BMW je jedan od ulagača u Our Next Energy ili ONE pa je ova saradnja razumljiva, navodi Revija HAK.
Novu tehnologiju, odnosno Gemini bateriju, ONE objašnjava terminom dual-hemijska baterija proširenog dometa. ONE objašnjava da baterija koristi dve odvojene hemijske formule, obe bazirane na litijum-jonskim baterijama. Svaka je optimizovana za drugačiji slučaj upotrebe, kako bi skladištila više energije od ostalih tehnologija baterija. Ovaj energatski proizvod koristi manje litijuma, kobalta, nikla i grafita od konkurenata.
Krajem godine će iX s novom baterijom biti na putu, a zatim će u ONE-u moći da potvrde ili opovrgnu svoje brojke.
Izvor: Revijahak.hr