Svakog septembra Apple predstavlja svoje ključne potrošačke inovacije, uključujući iPhone i digitalni sat sledeće generacije. Ove godine će milioni fanova Applea širom sveta ponovo pratiti live stream u kojem je glavna zvezda izvršni direktor kompanije Tim Cook.
On će pričati o svemu, ali čini se da neće pominjati projekat putničkog automobila, koji je još obavijen velom tajne. Za sada se ništa o njemu ne zna, osim da je u fazi razvoja i da je već postao predmet obožavanja, navodi Revija HAK.
To pokazuje istraživanje američke kompanije za istraživanje tržišta Strategic Vision. Više od četvrtine od 200.000 anketiranih vlasnika novih automobila, njih 26 posto, reklo je da vole marku Apple – i da bi mogli da kupe automobil s oznakom Apple. Tako je nepostojeći automobil skočio na treće mesto omiljenih marki, iza klasičnih proizvođača Toyote i Honde, ali ispred Tesle. Toyotin premium brend Lexus i BMW su takođe ostali iza Apple-a. Zanimljivo, čak polovina vlasnika Tesli je izjavila da bi razmislila o zameni svojih automobila za Apple-ov električni automobil.
Izvor: Revijahak.hr