Trenutno vidimo posledice nestašice gasa u Nemačkoj i Evropi jer smo pripremili premalo alternativa – rekao je Markus Heyn, Boschev šef mobilnosti u Stuttgarter Zeitungu.
– U automobilskoj industriji, trebalo bi da iskoristimo ovu priliku da se zapitamo šta možemo da učinimo ako ikada bude premalo baterijskih ćelija.
Nestašice nas uče da ne smemo da igramo samo s jednim adutom u rukavu. Električna mobilnost takođe zavisi o mnogo varijabli, a trenutno gotovo sve ključeve u rukama drži Kina – sa sirovinama i proizvodnjom baterija, ističe Revija HAK.
Heyn je rekao da automobilska industrija i vlade moraju da razmotre druge čiste alternative benzinskim motorima, uključujući vodonikove gorivne ćelije, tvrdeći da vodonikova infrastruktura koja se trenutno razvija za kamione na velike udaljenosti i takođe može da funkcioniše i za putnička vozila.
Izvor: Revijahak.hr