Izvršni direktor italijanske kompanije Jean-Philippe Imparato najavio je da će Alfa Romeo predstavljati jedan novi model godišnje do 2030. godine, a prema određenim informacijama sprema se i naslednik Mita. Međutim, prava vest je da će novi Mito biti potpuno električni.
Rapidna ekspanzija ovog brenda već je počela sa novim krosoverom Tonale. Mali SUV koji će dobiti naziv Brennero imaće premijeru do 2025, a očekuju se i naslednici modela Giulia i Stelvio. Najavljen je i jedan veliki SUV, a u planu je i povratak kupea GTV.
Pored toga, biće dostupan i jedan mali gradski automobil koji će biti ulazni model u svet Alfa Romea. Očekuje se da će koristiti postojeću tehnologiju Stellantis Grupe, ali će se dosta razlikovati od originalnog Mita koji se proizvodio od 2008. do 2019.
U to vreme, jedan od čelnika Alfa Romea Roberta Zerbi je objasnio je kraj proizvodnje ovim rečima: „Mito ima troje vrata a kupci sve više biraju automobile sa pet vrata.“
A new Alfa Romeo Mito is on the cards as the Italian firm prepares to rapidly expand its line-up over the next few years https://t.co/buuNKT8OWQ pic.twitter.com/qTe26tSUTv
— Autocar (@autocar) April 12, 2022
Dakle, naslednik Mita će neminovno imati pet vrata zbog veće prodaje, a mogao bi da bude postavljen na jednu od dve platforme. Prva je ona koju koristi novi Fiat 500, koja je razvijena primarno za električna gradska vozila i koja će morati da se koristi za još nekoliko modela kako bi opravdala troškove razvoja.
Ipak, verovatnije je da će novi Mito koristiti e-CMP platformu na koju su postavljeni Peugeot e-208 i Opel Corsa-e, zato što su proporcije idealne za gradske automobile.
Novi Mito će biti potpuno električni jer Alfa Romeo planira da od 2025. počne da izbacuje motore sa unutrašnjim sagorevanjem iz ponude, a od 2027. će u ponudi biti isključivo električni automobili. Naslednik Mita će u suštini po karakteristikama biti dosta sličan modelima Peugeot e-208 i Opel Corsa-e, koji koriste bateriju od 50 kWh, elektromotor sa 136 KS, i imaju domet od oko 340 kilometara.