BMW je u Minhenu i zvanično počeo serijsku proizvodnju svog novog električnog modela i4, uz podsećanje da je u pripremu proizvodnje u tu fabriku uloženo oko 200 miliona evra.
Ovde treba podsetiti da se BMW i4 bazira na CLAR platformi i da ima litijum-jonske baterije od 80 kWh. BMW navodi da će do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za 31 minut.
Ono što je interesantno je da je automobil dugačak 4785 mm, zapremina prtljažnika je 470 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,24.
Odmah će biti ponuđene dve verzije ovog električnog automobila – BMW i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i BMW i4 M50 sa dva elektromotora i xDrive pogonom.
BMW i4 eDrive40 ima 250 kW/340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u).
S druge strane, jači BMW i4 M50 raspolaže sa ukupno 400 kW/544KS i 795 Nm, do stotke stiže za 3,9 sekundi a domet mu iznosi 510 km.
U paketu su i zadnje vazdušno oslanjanje, novi DSC sistem, launch control, zadnja kamera, pomoć pri parkiranju, ambijentalno osvetljenje unutrašnjosti, kao i 12.3-inčni digitalni instrument panel uparen sa 14.9-inčnim centralnim infotainment ekranom.
BMW i4 M50 dolazi i sa M Sport opremom crnim retrovizorima i okvirima stakala, 19-inčnim točkovima, M Sport kočnicama, adaptivnim amortizerima, elektronski podesivim sedištima sa memorijom, a tu su i BMW Driving Assistant polu-autononma tehnologija i head-up displej.
BMW i4 eDrive40 u Nemačkoj košta 58.300 evra dok BMW i4 M50 iznosi 69.900 evra.