Naslovna Automobili Vlasnik EV-a napisao dnevnik: 15 sati punjenja za 280 km – pakao!

Vlasnik EV-a napisao dnevnik: 15 sati punjenja za 280 km – pakao!

141
0

Dok mnogi jedva čekaju da isprobaju novu tehnologiju, postoje i mnogi skeptičari koji, često s pravom, ističu mnoge nedostatke povezane s punjenjem i nedostatkom infrastrukture.

Čini se da je jedan novi vlasnik EV-a iz Kolorada dokazao da su skeptici bili u pravu. Iako je, prema vlastitom priznanju, greška korisnika bila deo problema, podcenjivanje postojeće infrastrukture punjenja i možda verovanje tvrdnjama proizvođača isto je toliko krivo, navodi Jutarnji.hr.

Naime, Alan O’Hashi je kupio Nissan Leaf kao svoj prvi električni automobil i odlučio da ga testira tako što ga je odveo na 4200 kilometara dugo putovanje Vajomingom. Krenuo je da bi okusio iskustvo električnog automobila, ali samo da bi otkrio sumornu stvarnost nakon samo 278 milja (447 kilometara). Trebalo mu je 15 sati da završi tu rutu, što bi inače trajalo nešto više od dva i po sata.

“Bio sam šokiran kada sam ustanovio da punjenje nije tako brzo kao što vas proizvođači i trgovci navode da verujete”.

Kasnije je objavio svoj dnevnik putovanja u knjizi “On the Trail: Electrical Vehicle Anxiety,” koja se bavi teškoćama dugotrajnih drumskih putovanja u električnim vozilima.

Rachel Wolfe iz The Wall Street Journala je još jedna neustrašiva putnica koja je krenula na put da bi istražila čuda električnih vozila. Nakon što je unajmila potpuno novu Kiju EV6, odlučila se za putovanje od Nju Orleansa do Čikaga i nazad. Njeno putovanje je trajalo četiri dana s oko sedam i po sati vožnje svaki dan.

Wolfe je otkrila da je na kraju više punila automobil nego spavala.

U svom komentaru, pomenula je da “Da bi se smatrao ‘brzim‘, punjač mora da ima oko 24 kW. Najbrži punjači mogu do 350 kW”. Znači li to da će odlazak na duga drumska putovanja ili trajati puno duže od predviđenog ili ćemo morati da čekamo veće i efikasnije baterije?

Izvor: Jutarnji.hr

Prethodni tekstKompanija Tesla odlučna: Njihovi konektori za EV punjače postaju standard u Severnoj Americi?
Sledeći tekstVolkswagen izdominirao: Do sada isporučio pola miliona električnih automobila